פעילות חזרה לשגרה מהחופש!! בסרטון אחד!!

את הפעילות הבאה הכנתי למחנכות ולמורות מקצועיות!  (יש גרסה בעברית וגם באנגלית!)

זהו סרטון שיעזור לתלמידים (ולמורה!) לחזור חזרה לשגרה לאחר החופש, בצורה רכה ובאופן שנותן את ההרגשה לתלמידים ש: "הימים הבאים הולכים להיות נעימים ומהנים"!!

כל מה שצריך לעשות זה להקרין את הסרטון על הלוח ולתת לתלמידים לשחק, זהו! אין זמן הכנה, אין זמן הסברים, כלום.



הפעילות כוללת ביטוי עצמי של התלמידים: הם עונים ב"כן" ו"לא" לגבי פעילויות מסוימות שעשו או לא עשו בזמן החופש. 

הקפדתי לכתוב היגדים פשוטים המתאימים לכולם, ולא רק למי שנסע לחו"ל למשל. 

ההיגדים מופיעים אחד אחרי השני, וכל תלמיד או תלמידה עונים בעזרת ריקוד או תרגיל מסוים, יש ריקוד שונה לכל תשובה. 

אז בעצם... התרגיל מושלם לחזרה מהחופש כי הוא כולל פעילות גופנית (ריקוד או תרגיל). 


למה פעילות גופנית? כי במהלך פעילות גופנית משתחררים בגופנו חומרים שעושים מצב רוח טוב. הדבר עוזר לשחרר מתחים ומסיח את דעתינו מטרדות וחששות שאולי עולים בחזרה לשגרת בית הספר. ובגדול, מעלה את המורל לקראת החזרה!!

אל תעמדי בצד הלוח, השתתפי גם את בפעילות!! כן כן, זה שווה. הדבר יסמן לתלמידים שאת חלק מהם, תחושת השייכות תגבר, מה שישפר את האקלים הכיתתי, דבר שיפחית בעיות של ניהול כיתה בהמשך השנה.  כמובן שכל הפעילות תסייע ליצירת אקלים כיתתי חיובי יותר. 

סדר הסרטון:

קודם כל יש תמונה עם היגד, למשל:


ולאחר מכן שקופית עם תשובות: "כן" ו"לא" ומתחת סרטון עם דמות שרוקדת ריקוד (בסרטון הדמות תזוז ותרקוד):



לסרטון בעברית לחצו כאן: 

https://youtu.be/SdguESU303k


לסרטון באנגלית לחצו כאן: 

https://youtu.be/rmp6XnZHYzg


עברית: 



אנגלית:



אשמח שתכתבו לי בתגובות איך היה לכם!

תוכלו לשלוח לי תמונות גם ל quantumteachingwithhili@gmail.com


עוד לא הצטרפתם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלי? מוזמנים ללחוץ ולהצטרף!



עוד לא הצטרפתם לקבוצת הפייסבוק שלי? לחצו על האייקון והצטרפו לדברים הכי שווים!




הוסף רשומת תגובה

4 תגובות

אורי אמר/ה…
הרעיון נהדר! ממש אהבתי. לצערי פחות מתאים לאוכלוסיה איתה אני עובדת. אם אפשר לקבל את הקובץ על מנת לעשות לו התאמות לאוכלוסיה שלנו אשמח!
Hili Zavaro אמר/ה…
בכייף תשלחי לי מייל למייל שכתבתי מעלה ואשלח לך את הקובץ.
שרון אמר/ה…
הי הילי,
אהבתי ממש,
באיזה כלי ערכת את הסרטון?
האם אפשר לקבל את הקובץ כדי לעשות שינויים - אני עובדת עם אוכלוסיית חינוך מיוחד, ומעוניינת להתאים להם את הפעילות.
תודה רבה!
שרון אמר/ה…
הי הילי, רעיון נהדר! מאיפה האנימציות של הדמויות? רוצה להכין בהשראת הסרטון פעילות דומה עם היגדים אחרים.