לשחק ביחד ולחוד גם בזום עם QUIZALIZE



מה שאני אוהבת באתר QUIZALIZE, זה קודם כל שזה חוסך לי זמן... אני מייבאת את הסטים של המילים שלי 
מQUIZLET ובכך חוסכת זמן יקר של הקלדת כל המילים. 


אז אם אתן מחפשות דרך לרענן את השיעור עם תרגול נוסף חוץ מ QUIZLET השתמשו ב
QUIZALIZE כי בקליק אחד... יש לנו כפול משחקים. 

אפשר כמובן לחזור על מילים ב QUIZLET במפגש זום:

   Quizlet  במפגש זום

   Quizlet  במפגש זום


בQUIZALIZE תחילה תלמידים נכנסים עם קוד שהמורה מביאה להם, ומחפשים את השם שלהם - אם נכנסו כבר בעבר ואם לא, הם מקלידים את שמם. 
זה המסך שהם רואים:

תלמידים מחפשים את שמם ברשימה או מקלידים אותו
ומיד מתחיל המשחק:



יתרון נוסף ל QUIZALIZE זה העבודה בקבוצה, המחשב מחלק באופן רנדומאלי את כל חברי הקבוצה לשתי קבוצות, ויש לנו מסך התקדמות בו רואים מי מוביל.  

זה שלב שבו אני אוהבת להגיד להם בשיעור זום מי מתקדם יפה.




להלן מדריך הכנת חידון:


מוזמנים להמשיך לעקוב בעמוד הפייסבוק: זינוק לחינוך רעיונות בחינוך.

הילי

תגים: משחקים, עברית, חדשנות, למידה מרחוק

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות