מסע בזמן עם בינה מלאכותית

 



מסע בזמן עם Past Forward: תמונה אחת – שישה עשורים

לאחרונה התנסיתי ברכיב חדש שנמצא בתוך Gemini - אפליקציה בשם Past Forward.
קישור
באפליקציה מעלים תמונה עכשווית של עצמך, והיא מייצרת עבורך שש גרסאות שלך לאורך זמן: בשנות ה־50, 60, 70, 80, 90 וגם בשנות ה־2000.

זה קצת כמו לשחק עם מכונת זמן אישית - לראות איך היית נראית בכל עשור.
בפוסט הזה אראה מדריך וידאו קצר (בסטייל טיקטוק), ואז אשתף מה עשיתי עם זה – יצרתי ערכת קלפים רפלקטיבית לנשים.

המדריך 



ערכת הקלפים – מסע אישי דרך העשורים

לכל תמונה יצרתי קלף עם שאלה נשית רפלקטיבית.
הקלפים מאפשרים להסתכל פנימה, לשאול את עצמנו שאלות על זהות, חלומות, חופש והעצמה.

השאלות:

שנות ה־50
הרבה נשים שמרו חלומות בלב ולא יכלו לממש אותם. אילו חלומות שלך היום עדיין מחכים להגשמה?



שנות ה־60
נשים רבות התחילו להגדיר לעצמן זהות חדשה ולצעוד עם אומץ. באיזה תחום בחיים שלך היית רוצה להרגיש יותר אמיצה ובטוחה בעצמך?



שנות ה־70
מהו תחום אחד שבו היית רוצה להעיז יותר, אפילו אם זה נראה לאנשים אחרים "שובר מוסכמות"?



שנות ה־80
העשור הזה היה מלא בקולות חזקים ובכוכבים גדולים. איפה את רוצה להשמיע את הקול שלך בלי להתנצל?



שנות ה־90
עשור של מעבר בין ישן לחדש, בין אינטרנט ראשוני לעולם מוכר. באיזה מקום בחיים שלך את מרגישה שאת על הגשר - ומה יעזור לך לצעוד בביטחון לעבר הבא?



שנות ה־2000
תקופה של גלובליזציה, קצב מהיר, טכנולוגיות חדשות. איך את שומרת על המרכז שלך בתוך עולם דינמי, ואיזה כוח פנימי עוזר לך להישאר נאמנה לעצמך?



10 רעיונות לפעילויות כיתתיות עם קלפי "מסע בזמן"

  1. חקר כל תקופה, כל עשור, מה היה מיוחד ושונה? תערוכה מיוחדת עם תמונות. 

  2. שים את מנהלת בית הספר - קלפי מסע בזמן של המנהלת, עם שאלות על חלומות מנהיגותיים בכל עשור.

  3. שים את המסע האישי של תלמיד - כל תלמיד בוחר עשור דמיוני שלו בעתיד (2030–2070) וכותב שאלה לעצמו. הוא יכול לצייר את עצמו בעתיד!

  4.  דיבייט עשורים - קבוצות מתווכחות איזה עשור היה "הכי מעצים" ולמה.

  5.  משחק זיכרון – התאמה בין תמונה מהעשור לארוע הסטורי.

  6. שים שרשרת סיפורית – כל תלמיד מוסיף שורה לסיפור שמתחיל בשנות ה־50 ונגמר בעתיד הרחוק.

  7. שים קלפי השראה לאומנות – התלמידים מציירים יצירה בהשראת הקלף של העשור שנפל להם.

  8. מוזיקה ועשורים - לחבר לכל קלף שיר מהעשור ולדבר על התחושה שהוא מעורר. אפשר להלחין בסגנון של עשור מסוים ב Suno ai

  9. כתיבת מכתב לעצמי - מכתב מה"אני של שנות ה־60" ל"אני של היום".

  10. גלריית זמן כיתתית - תלייה של כל הקלפים על קיר, וכל תלמיד בוחר קלף שמייצג אותו ומסביר למה.



באהבה,

הילי זוורו


הוסף רשומת תגובה

0 תגובות