תמונות הופכות לסרטונים וטרנד החיות הגדולות עם בינה מלאכותית!

 

ישנם מספר כלים כיום שיכולים להפוך תמונה לסרטון קצר. לגרום לתמונה לקבל חיים משל עצמה!

עם LUMA עכשיו אפשר להפוך תמונות סטטיות לוידאו של 5 שניות עם אפשרות הארכה לעוד 5 שניות בכל פעם. והיום יצא עוד כלי מעולה שעושה את אותו הדבר, מהר יותר- minimax- קישור פה .

טרנד החיות הגדולות:

להלן סרטון שהכנתי שבו רואים את הבן שלי מחזיק לטאה לבנה ענקית (הוא ביקש):



הכלים שהשתמשי בהם:
Ideogram + Remaker face swap + minimax






 הנה סרטון שלי שהכנתי לקורס שאני מנחה למורות בשבתון:

התחלתי עם תמונה:

תמונה לקורס שבתון : הכשרת מובילות חוגי אנגלית לילדים

לאחר מכן ביקשתי מ"לומה" להפוך אותה לסרטון וזה מה שקיבלתי: (הוא הוסיף מישהי שיושבת לידי!! והבובות התחילו לרקוד!!) 



פרטים על הקורס : אנגלית יצירתית.

רעיונות

אוצר מילים בשפה זרה

צרו תמונה בבינה מלאכותית למשל באתר Co-pilot שמעודדת תלמידים לקיים דיון תוך שימוש במילים חדשות כמו: lion, pizza, dogs, juice, drink ועוד. 


הפכו את התמונה הפשוטה לוידאו חי ונושם.




עוררו דיון סביב הוידאו: מה האריה עושה? איך הכלבים מתנהגים? מה הטעם של הפיצה? איזה סוג מיץ יש בכוס? כל זה גם יגביר את ההתלהבות וגם יעודד אותם לדבר ולתרגל אוצר מילים חדש. 

כאשר התלמידים רואים תמונה שהופכת לוידאו וכוללת מילים כמו lion, pizza, dogs, juice, drink, הם מקשרים בין המילים לבין הדימויים הויזואליים, מה שמסייע בזכירה והבנה.

השימוש במילים חדשות בתוך הקשר של סיפור או סיטואציה חיה מסייע לתלמידים להבין ולהשתמש במילים בצורה נכונה.

במידה והתלמידים יצרו את התמונה הראשונית, הם יאהבו לראות אותה הופכת לוידאו ויתעקשו להשוות בין התמונה לוידאו ולראות מה התווסף, מה השתנה, ולדבר על זה!

החלפת פנים!

צרו תמונה של מסע בזמן עם בינה מלאכותית כמו באתר co-pilot . בפסח למשל יצרתי תמונה של פרעונית עושה סלפי במצרים העתיקה:



במפגש שקיימתי לאחר מכן כחלק מהשתלמות בפסג"ה רשל"צ, המורה אורטל פייגלביץ האלופה, מורה מבית הספר גשר בבאר שבע, שלחה לי תמונת פנים שלה וביצענו החלפת פנים לפנים שלה:


המטרה הפדגוגית היא להגיע לכיתה ולספר לתלמידים שהיא מצאה מכונת זמן ששלחה אותה חזרה למצרים העתיקה. אורטל "הצטלמה תמונת סלפי עם הפירמידות ומתכוונת לחזור לשם עם כל השאלות שלכם!" מפה אפשר לצאת לפעילות של ראיון עם פרעה או ראיון עם משה ועוד.

לקחתי את התמונה של אורטל והפכתי אותה לסרטון עם האתר, הדבר מעצים את האפקט.

כמו כן, זה מראה לנו שאפשר לבצע סרטונים גם על סרטונים של התלמידים עצמם, עם פניהם.  

הסרטון הוארך ל 10 שניות - אורטל במצרים העתיקה

שיעורי גיאוגרפיה

 בקשו מהתלמידים להביא תמונות של מקומות שהם ביקרו בהם או לצייר נופים גיאוגרפיים. הפכו את התמונות לוידאו שמראה שינויי נוף, כמו גלים נעים בים או עננים זזים מעל הרים.


הציגו את הוידאו בכיתה ובקשו מהתלמידים לתאר את השינויים בנוף שהם רואים ולהסביר את התהליכים הטבעיים שהם למדו.

שיעורי היסטוריה

תנו לתלמידים להביא תמונות ישנות של ארועים הסטוריים או להכין בבינה מלאכותית תמונות הסטוריות. 

זה יכול להיות גם תמונות שמבטאות מסע בזמן ואפילו תמונות שבהן ביצעתם החלפת פנים

הפכו את התמונות לוידאו שממחיש את החיים בתקופות שונות. 

אסון הטיטניק:



ובסרטון:



שיעורי ספרות

בקשו מהתלמידים לצייר סצנות מתוך סיפורים שהם קוראים. הפכו את התמונות לוידאו שממחיש את הסצנות, כמו דמות שמדברת או מקום שמתעורר לחיים.


שיעורי מדעים

בקשו מהתלמידים להביא תמונות של תהליכים מדעיים שהם למדו עליהם, כמו צמיחה של צמח או מחזור המים. הפכו את התמונות לוידאו שמראה את התהליך בפעולה, כמו צמח שגדל ומוציא עלים חדשים.


עבודת שורשים

בקשו מהתלמידים להביא תמונות ישנות של בני משפחה. הפכו את התמונות לוידאו שמחיה את בני המשפחה שהלכו לעולמם, ומחבר את התלמידים להיסטוריה המשפחתית שלהם.
זה יכול להיות גם בשעור הסטוריה עם דמויות הסטוריות.


 סרטון קצר:



איך עושים זאת? בואו ללמוד!


להלן מדריך וידאו של Mimimax ולטרנד החיות הגדולות:


וזה אתר LUMA- מדריך צעד אחר צעד:


נכנסים לאתר 
https://lumalabs.ai/dream-machine/ 

ועכשיו עקבו אחר ההוראות:









אשמח לשמוע איך הולך לכם ואם יש לכם עוד רעיונות!

הילי זוורו


הוסף רשומת תגובה

0 תגובות