סביבה מדומה בזום Immersive View - או: זום הפך להיות הרבה יותר כייף!


מור קנדי מ"פשוט למשחק" ואני מזמינות אתכן לצפיה במדריך החברתי חוויתי על הסביבה המדומה החדשה של זום!



כל שצריך לעשות זה לעדכן גרסה!
חפשו את האייקון של זום על המחשב שלכן, לחצו על תמונתכן בצד ימין למעלה ואז לחצו Check for updates.




אם אינכם רואים את האפשרות הזו בכניסה של משרד החינוך זה בגלל שזה לא "פתוח" בהגדרות, נכנסים לאתר של זום בכניסה של משרד החינוך ופותחים את האפשרות כך (סרטון מטה):




רעיונות לשימוש והטמעה שלי ושל מור:

שיחת מורה - תלמיד
מתכנסים לשיחת מורה תלמיד באוירה הנכונה, אוירה לא פורמאלית, כייפית ונעימה- היי אפשר גם להזמין חברה לקפה!

פאנל משתתפים
דיון בקבוצות בצורת פאנל: הפאנל יושב ומתדיין בנושא הנלמד, המורה יכולה להוסיף אנשים לפאנל תוך כדי הדיון!

הצגת תוצרים של קבוצות עבודה
התלמידים עבדו בקבוצות בחדרים נפרדים? הגיע העת להצגת התוצרים? מהיום כל חברי הקבוצה יכולים לשבת בכסא הפאנלים, לדבר על תוצרי הדיון שלהם, ולהיות במרכז, לדבר בחופשיות כאילו ישבו במרכז הכיתה. שימו לב, אם מישהו מחברי הקבוצה ישתף מסך, הכיתה תוכל לראות את המסך שמשותף ומיד עם סיום השיתוף הפאנל יחזור וכולם ימשיכו לראות את הקבוצה במרכז. 

הצבעה 
מכיוון שכולם רואים את כולם באופן ברור יותר יהיה קל יותר להרים מספר אצבעות מסוים ולהצביע על שאלות כמו: האם אתם מסכימים עם ההיגד ש.... או שאלות כמו: כמה הבנתם את הנושא הנלמד? הצביעו : אצבע אחת לא הבנתי כלל וחמש אצבעות הבנתי מצוין. 

ריגשונים- אימוג'ים
בגרסה החדשה נוכל לראות שלל אימוג'ים, כל האימוג'ים הקיימים בטלפונים שלנו: נוכל לתת תגובות reactions שיביעו שלל דברים: לדבר יותר מהר/לאט, לחזור על הנאמר, אהבתי את מה שנאמר ועוד פעילויות כמו:
לו הייתי חיה, איזה חיה הייתי? 🐔🐻🦁🐷🐸
מה המאכל האהוב עלי? 🌭🍇🌭🍟🍍🍕 
 לאן הייתי רוצה לטייל בעולם? 🗽⛩🏝

מוזמנים לצפות בסרטון שהכנו לכם ולקבל הדרכה צעד אחר צעד, השראה ועוד רעיונות:



מוזמנים לאתר הקורסים החדש שלי פה.  
מוזמנים לקבוצת הפייסבוק שלי לשאלות ולשמור על קשר פה. 

שלכם,

הילי 








הוסף רשומת תגובה

0 תגובות