לסקרן
| |
כדי לסקרן לומדים בתחילת השיעור, הטמיעו סרטון, מם, תמונה, ציטוט, פודקאסט, או כל כלי שיחבר תלמידים לשיעור באופן מעורר השראה.
YouTube
תמונות מפתיעות
|
לחקור
| |
הגישו ללומדים אוסף מקורות (מאמרים, קטעי וידאו, אינפוגרפיקה, פסקאות וכדומה..) בנושא הלימוד, על מנת שהלומדים יחקרו את הנושא בחופשיות ויפתחו רצון "לזחול למאורת הארנב". זמן החוויה והחקירה מעורר סקרנות ומאפשר ללומדים להיות יותר אוטונומים.
כלים אפשריים לקיבוץ המקורות השונים:
|
להסביר
| |
הסבירו את הנושא החדש בעזרת כלים הנוחים לכם, או בקשו מקבוצת תלמידים ללמד את השאר את הנושא החדש.
כלים אפשריים להקנייה מפעילה: Screen O Matic, Khan Academy, TED-Ed, Edpuzzle, H5P, googleDoc, Google Slides
דוגמאות:
|
ליישם
| |
צרו משימה ללומדים שדרכה הם מיישמים את מה שלמדו. זמנו להם כלים שונים שבעזרתם יוכלו ליצור, לשתף פעולה ולהגיע אל מעבר לכותלי הכיתה והשיעור.
למשל, הכנה של: פוסטר דיגיטלי, סרטון אנימציה, הרצאה, פודקאסט, כתיבת בלוג, בניית אתר, מצגות, וכל תוצר יצירתי אחר.
דוגמאות:
|
לשתף
| |
זמנו ללומדים הזדמנות לשתף את מה שלמדו עם הכיתה, בית הספר או קהל מחוץ לבית הספר. שיתוף עם קהל אמיתי בדרך כלל מגביר את ההשקעה בעבודה ומעלה מוטיבציה פנימית. כדאי לאפשר לקהל היעד להגיב, למשב את התוצרים. דרכים לשתף את התוצרים של הלומדים:
Google Docs + comments תגובות
Google Slides+ תגובות
Film Festival on YouTube playlist
Thinglink Image
Create a site (Wix, Google Site)
A collection of QR codes
Microsoft Sway
Padlet
|
Copyright 2020 - זינוק לחינוך עם הילי זוורו
0 תגובות