Hello Goodbye Activity- The Beatles!



התחלתי את פרויקט להקת הביטלס בכיתה ה' במטרה ללמד: כתיבה, דיבור, אוצר מילים ותרבות כמובן. 
התחלתי, איך לא, עם השיר Hello, Goodbye. 

השיעור הראשון כלל אלמנטים של דיון, אסוציאציות, אוצר מילים חדש והכל תוך דיון בזוגות ובמליאה. הוא משלב גם שירה, הקלטה, קריוקי, ומשחק התאמה עם אוצר המילים החדש. תוכלו לראות את מערך השיעור בכלי שנקרא Adobe Spark בקישור הזה. 






בשיעור שלאחר מכן, למדנו על ההפכים בשיר והרחבנו לעוד הפכים. הכנתי משחק התאמת הפכים ממשחק ישן. הדבקתי עליו מגנטים, הוספתי מגנטים עם המילים באנגלית והילדים היו צריכים להתאים את ההפכים גם בתמונה וגם במילים.

בשיעור שלאחר מכן, עשיתי פעילות של כתיבת שיר בקבוצות, והופעה מול הכיתה בסגנון התכנית The Voice. השיר נכתב עם המוסיקה של Hello Goodbye אבל בשינוי המילים להפכים אחרים.


 זהו הדף שחילקתי:


THE BEATLES PROJECT: "Hello, Goodbye"
Name of song:

"_________, __________"

You say ____, I say _____.
You say _____ and I say ________, ________, ________.
Oh no….

You say_________ and I say __________!
_________, __________.
I don't know why you say ________ , I say __________
__________, ___________.

I don't know why you say ________ , I say ___________
I say ______ , you say __________.

You say why?  and I say I don't know, oh no….

You say_________ and I say __________!
_________, __________.
I don't know why you say ________ , I say __________

__________, ___________.


פה אפשר לראות את הילדים כותבים שיר חדש.


ההופעות היו ממש מצחיקות כי הילדים היו מאוד מקוריים בהפכים שהם בחרו, למשל: 
sun and moon
black and white 
grandma and baby...




אפשר לשמור על קשר ולהציע לי חברות בקישור הזה בפייסבוק


Tags: beatles, songs, games, efl, english

הוסף רשומת תגובה

6 תגובות

Unknown אמר/ה…
הי הילי נשמע פעילות נהדרת
הייתי רוצה ליישם את הפעילות הזו על הביטלס בשיעורים הקרובים שלי. רציתי לדעת בשיעור הראשון כשהצגת להם את השיר . לפי התמונות ראיתי שהילדים כתבו משפטים במחברות על חברי הלהקה.מה היתה משימה של התלמידים? האם הם הרכיבו משפטים עצמאית או שהעתיקו מהלוח?
תודה :)
Hili Zavaro אמר/ה…
היי חן, אם את מדברת על המשפטים על חברי הלהקה אז אני זו שסיפרתי על חברי הלהקה והם כתבו.
Unknown אמר/ה…
תודה. אם יש לך מערך שיעור לשיעור הראשון - משהו יותר מפורט וממוקד אשמח אם תשלחי לי למייל chenbarel@gmail.com
‏אנונימי אמר/ה…
היי השתמשתי היום ברעיון שלך.תודה רבה!
התלמידים מאד נהנו וגם אני!
ענת
nilimmaayan@gmail.com אמר/ה…
השתמשתי ברעיון שלך בכיתה ד' והיתה פעילות מקסימה. הרבה תודה! נילי
Unknown אמר/ה…
מעוניינת לעשות פעילות על הביטלס לכיתה ד'. האם יש לך משהו יותר מובנה לשלוח לי? 🙏
המייל שלי - kareanp7@gmail.com