ברשומות בקודמות סיפרתי איך התחלתי פרויקט תרבות מסביב לעולם. תוכלו לקרוא את חלק א' פה המספר איך הכל התחיל, ואת חלק ב' פה.
היום אספר כיצד החלפנו דובונים והתאמנו על כתיבת משפטים
בהווה ממושך: Present Progressive.
היום אספר כיצד החלפנו דובונים והתאמנו על כתיבת משפטים
בהווה ממושך: Present Progressive.
בהמשך לתכנית שעשתה המחנכת חניתה חן עם תלמידיה בבית ספר הוברמן בפתח תקווה, גם אנחנו החלטנו "להחליף דובונים Teddy bears". התלמידים האנגלים שלחו אלינו "תייר" שיגיע לתייר בישראל. הילדים הישראלים יראו לתייר מה עושים ילדים ישראלים! בהמשך לזאת גם אנחנו שלחנו לאנגלים דובי ישראלי שיתייר ויכיר את התרבות האנגלית.
הדובי שנשלח אלינו היה דובי פדינגטון ששמו נלסון -זה המכתב שנשלח אלינו בדיוק לפני שהוא הגיע:
בתמורה שלחנו תייר משלנו לכיתה האנגלית: לולי המפורסם שלנו. כשלוחצים על לולי אפשר לשמוע שירים בעברית! צריך להיות מעניין מאוד לאנגלים... התלמידים האנגלים הצטלמו עם לולי בזמן חג המולד, כך שהילדים יכלו להכיר את החג מקרוב ולראות מה עושים בו:
המטרות הפדגוגיות: Present Progressive
המשימה שלנו: בכל יום יקח תלמיד אחר את Nelson the bear שהגיע אלינו מאנגליה לביקור, יצרף אותו לפעילות כלשהי, יצטלם עמו בעת הפעילות, ישלח למורה את התמונה במייל ויצרף משפט באנגלית בPresent Progressive בו יתאר מה הילד עושה עם נלסון בתמונה.
להלן רק כמה תוצרים:
להלן רק כמה תוצרים:
Nelson and I are swimming |
Nelson and I are sleeping |
Nelson and I are playing football |
Nelson and I are playing Clash Royale |
את התמונות ושאר תוצרי הפרויקט נציג בבוקר התוצרים בבית הספר.
הילי זוורו
לעדכונים אפשר להרשם לבלוג ואפשר להציע לי חברות בפרופיל הפייסבוק.
PBL, english, efl, technology, עברית
0 תגובות