Muzzy in Gondoland סרטונים ללימוד אנגלית

כשהייתי בת חמש, אבא שלי קנה לי את ערכת מזי בגונדולנד, זה עזר לי ללמוד הרבה מילים חדשות וגרם לי לאהוב אנגלית. הבנתי הרבה מילים תוך זמן קצר כי העלילה ענינה אותי, היא מצחיקה, כייפית וצבעונית. ראיתי את הפרקים שוב ושוב, בכל הזדמנות ומהר מאוד פשוט ידעתי את כל הסדרה בעל פה! 

היום, 29 שנים אחרי, אני מראה את הסדרה לתלמידים שלי, כיתות ג' וד', והם יושבים מרותקים! תאמינו או לא, עדיין מצחיק, עדיין מרתק. הדבר היחיד הוא שהמחשב שמופיע בסרטונים נראה ישן מאוד ולא כמו המחשבים של היום, אבל הילדים מבינים את העניין.

יש שישה פרקים בסיסיים. אחרי כמה שנים יצרו עוד סדרות המשך אבל עוד לא ראיתי אותם. 

חפשו בגוגל: Muzzy in Gondoland





אפשר להציע לי חברות בפרופיל: הילי זוורו


ובעמוד הפייסבוק.

הילי


תגים: efl, songs, technology

הוסף רשומת תגובה

3 תגובות

Unknown אמר/ה…
בעקבות ההמלצה שלך התחלתי להקרין בכיתות ד' שלי. הם מבקשים כל פעם שאקרין עוד פרק. מקסים ותודה
Unknown אמר/ה…
היי .היכן ניתן למצא את פרקי הסדרה?תודה😊
Hili Zavaro אמר/ה…
את פרקי הסדרה אפשר בקלות למצוא ביו טיוב. פשוט תכתבי:
Muzzy in Gondoland.