מרחבים פיזיטאלים ו חדרי בריחה 360

 

מרחבים פיזיטאלים, מרחבים המשלבים עולם דיגיטלי עם אלמנטים פיזיים. 



על מנת ללמוד עוד על המרחבים הפיזיטאלים תוכלו לצפות בסרטון של שיר בוים שוורץ ממטח:



מתוך הסרטון של שיר:

עקרון ראשון-סביבה שמדמה סביבה פיזית

יוצרת פניה לכל החושים ומחזקת את המעורבות של המשתתפים. מרחב כזה מזמן מקום ידוע ובטוח ומזמן משחק ואפשרויות בחירה. הסביבה מדמה את המציאות ומאפשרת לחוות את המציאות דרך המרחב, המשתתפים מרגישים שהם באמת "שם".

 

עקרון שני- למידה מבוססת מקום

משתתפים לוקחים חלק פעיל – לחקור את המרחב, להבין לאן הגענו ולפעול מתוך סקרנות.

החלק הדיגיטלי מתחבר עם המקום הפיזי.

כניסה למטבח-הכנת עוגה.

כניסה לפארק- פעילות הקשורה לטבע: עצים, צמחים..

 

עקרון שלישי-התייחסות למצב הרגשי של הלומדים

כדאי לשלב: מדיטציה, משחקים, פעילות גופנית וכדומה.

אזורים שהמטרה שלהם היא ונטילציה: מרחבים להתאורר.  


מרחבים פיזיטאלים ניתנים לעריכה בפלטפורמות שונות הפופולרית היא GENIALLY.
והנוספת היא THINGLINK אליה אפשר להעלות תמונות 360 ולתת אפקט של חדר אמיתי:



להלן מספר דוגמאות ומדריכים מפורטים למטה :






   

 
 




חדר בריחה לחצו:



מרחב פיזיטאלי לימודי רגיל עם כמה חדרים:


לקורס מרחב פיזיטאלי המלא, לחצו כאן!!


 


לקורס מרחב פיזיטאלי המלא, לחצו כאן!!

הצטרפו לקורס 40 מתודות הוראה שיהפכו כל שיעור לחווויה!
 לחצו כאן.




הוסף רשומת תגובה

0 תגובות