היום הגיע לסיומו פרויקט התרבויות אותו ערכתי עם כיתות ה' כחלק מ"למידה מבוססת פרויקטים" בבית הספר.
למתעניינים, תוכלו לקרוא כתבה שכתבתי בה 11 טיפים בנושא למידה מבוססת פרויקטים שהתפרסם במגזין: "הגיע זמן חינוך" : למידה מבוססת פרויקטים - איך מתחילים?
בפרויקט התרבויות יצרנו קשר עם מספר כיתות ברחבי העולם, ביניהן ב:
Saint Charles, MO, USA
Colorado, USA
Wakefield, England
Cornwall, England
התלמידים התנסו במגוון של מיומנויות למידה באנגלית כמו: כתיבה, קריאה, שמיעה ודיבור ובפעילויות השונות השתמשו בשלל תפקודי לומד כמו: חשיבה יצירתית, חשיבה ביקורתית ועבודת צוות. כמו כן הפרויקט שולב גם בשעורי מוזיקה וגם בשעורי אמנות.
הילדים השוו בין התרבויות שלנו במגוון תחומים כמו: בתי הספר שלנו, האוכל שלנו, החגים, התחביבים ועוד... כל זה תוך הטמעה של תוכנית הלימודים בתוך הפרויקט כיאה ללמידה מבוססת פרויקטים כגון: Present Simple and Present Progressive.
בבוקר התוצרים הזה הצגנו הרבה דברים ובמיוחד פשוט ניסינו לענות על השאלה המניעה שבפרויקט:
Are we that different?
להלן תמונות נוספות מהתערוכה המסכמת בבוקר יום השיא:
בחודש יוני אארח סדנה ביתית תל אביבית בנושא "איך בונים פרויקט בו יוצרים קשר עם כיתות בעולם", בסדנה נלמד להציב את המטרה הפדגוגית שלנו, ולשלב שלל כלים איתם נוכל להשיג את המטרה. כמו כן, נלמד איך למצוא מורים בעולם המעונינים בשיתוף פעולה.
לפרטים נוספים אפשר לכתוב לי מייל ל: thelifeofhili@gmail.com
לפרטים נוספים אפשר לכתוב לי מייל ל: thelifeofhili@gmail.com
להתראות!
הילי
PBL, english, efl, technology, עברית
0 תגובות