פרויקט תרבויות באנגלית- חלק ה' יצירת כרזות לבתי הספר



ברשומה הקודמת על פרויקט התרבויות בכיתה ה' (למידה מבוססת פרויקטים) סיפרתי על איך יצרנו מפות השוואה גאוגרפיות בין בית הספר שלנו לבית ספר בחו"ל שאנו מתכתבים אתו.



הפעם אני רוצה לספר על איך התלמידים עבדו על מיומנויות קריאה, שמיעה וכתיבה בצורה אותנטית עם מטרה מובנת.

המטרה: לייצר פרסומת ענקית בסגנון Billboard לבית הספר האנגלי.
על מנת לבצע את המשימה הזו, צריך להכיר את בית הספר היטב.
כדי להכיר אותו היטב יש לחקור את כל החומרים שהתלמידים שלחו לנו ובמיוחד את החומרים על מראה בית הספר שלהם והווידאו בו הילדים מציגים את עצמם ואת התחביבים שלהם. 

כאן נכנסות מיומנויות קריאה ושמיעה וגם הרחבת אוצר המילים. התלמידים צפו בקטע הווידאו והתמליל שלו שהילדים באנגליה שלחו לנו בהם הם מספרים על התחביבים שלהם. 


בנוסף הילדים צפו במצגת שהילדים באנגליה הכינו בה הם מתארים את בית הספר שלהם. 




אז מה צריך להיות בפרסומת?
שם בית הספר, הכתובת והטלפון. 
יתרונות הבית ספר. הייחודיות שלו. 
סיפורים על התלמידים המיוחדים שלומדים שם באופן "שיווקי". 
איורים מתאימים. 
גרפיקה מושכת לעיין. 

דוגמאות:

בוידאו, תלמיד בשם אוליבר אמר:

Hi! I'm Oliver, I'm 9 years old and I love drawing and football. 

בכרזה שהם הכינו הם יכלו לרשום:

Come and play football with Oliver!

במצגת על בית הספר רואים ילדים עם מדי בית ספר אדומים.
בכרזה ילדים רשמו:

Come and wear our beautiful red uniforms!

להלן מספר תוצרים:

הילדים רשמו את שמות התלמידים בכיתה

הילדים ראו את בית הספר בgoogle maps ואיירו אותו לפי מה שראו



לאחר מכן שלחתי למורה את הקבצים עם התמונות כהפתעה. הילדים האנגלים מאוד התלהבו לראות את הפרסומות עם הכיתובים האישיים, להלן תמונות שלהם צופים:






הילי

PBL, english, efl, technology, עברית


הוסף רשומת תגובה

0 תגובות