Click 3: Unit 1: My Hobbies חשיבה רפלקטיבית, אוצר מילים ויצירה



כחלק מיחידה 1 בספר קליק 3 החוזר על הצבעים, והמדבר על התחביבים שלי ופעילויות בשעות הפנאי, החלטתי להכין תוצר עם הילדים שמדבר "על עצמי". הפעילות משלבת חשיבה רפלקטיבית והיא חלק חשוב ממיומנויות המאה 21. 



מה עושים?
בעבודה זו הילדים נדרשים לשלב את אוצר המילים של רוב הפרק- תחביבים/צבעים אך גם למקם את התחביב או הצבע במקום מסוים על הדף בהתאם להרגשתם כלפיו. 


שלב א'- זמן לצלם!
יש לצלם כל תלמיד ותלמיד (אני ביקשתי שיעשו פרצוף מצחיק!). 

שלב ב'- לעגל תמונות!
יש להכנס לקובץ ועל כל תמונה להקיש מקש ימני ולבחור "שנה תמונה". במקום כל תמונה שיש שם, יש להעלות את התמונה של התלמידים שלכם. יש להדפיס בצבע על דפים רגילים. 

שלב ג'- הכנת הדפים!
יש להדפיס את דף העיגולים:

ניתן להוריד את הדף על ידי לחיצה על העיגולים:



שלב ד'- טיוטה ראשונה בשעור
יש לתת לכל תלמיד לכתוב 10 תחביבים מאוצר המילים בפרק, במקומות שונים בדף. על התלמיד לדמיין שהתמונה שלו במרכז ולכתוב קרוב אל התמונה שלו את התחביבים שהוא אוהב ורחוק ממנה את התחביבים שאינו אוהב. בשאר הדף יש למקם גם תחביבים בקרבה המעידה על כמה אני אוהב אותם.
אפשר להוסיף עוד אוצר מילים כמו: צבעים, חיות וכו...


שלב ה'- טיוטה סופית!
יש להדפיס את העיגולים על דפי בריסטול צבעוניים. 

שלב ו'- גוזרים ומדביקים!
לכל תלמיד שאישרתם את הטיוטה הראשונית שלו, תוכלו לתת דף צבעוני ואת התמונה העגולה שלו להדבקה.






לבסוף אפשר להציג את זה בתערוכה:


לעדכונים בעוד נושאים מדליקים תוכלו להציע לי חברות בפייסבוק. 

  הילי זוורו


PBL, english, efl, , עברית, משחקים



הוסף רשומת תגובה

0 תגובות