Monsters and Feelings


בבית הספר שלנו מתקיימים פרויקטים לפי מודל למידה מבוססת פרויקטים. בכיתות ד' הילדים מכינים מיצג אומנותי בצורת כיסא שעליו דיוקן עצמי (מופשט). הפרויקט עוסק הרבה בהצגה עצמית ורגשות. מאחר ומולטי דיסיפלינריות הוא אלמנט מוביל בלמידה מבוססת פרויקטים, החלטתי להכין מספר פעילויות כדי להתחבר לפרויקט הזה דרך תחום האנגלית.
הפעילות הראשונה היא רגשות. מכיוון שרציתי משהו אסתטי שיתאים לתערוכה, הורדתי מהאינטרנט שבלונות שהילדים יכולים להשתמש כדי ליצור מפלצות. להלן הקישור להדפסה חינמית : http://www.somewhatsimple.com/build-monster-free-printable/ 

לאחר מכן הדפסתי את השבלונות על בריסטולים ונתתי להם.
את העיניים, הפיות והקרניים אפשר היה לקחת כמו שהם (בלי להחזיר) ורק את הגוף, הרגליים והידיים היה צריך לצייר לפי השבלונה ולהחזיר לשולחן של כולם (כי לא היה מספיק לכולם). 

לבסוף התלמידים החליטו על רגש אחד שהם מרגישים לעיתים קרובות וניסו להעביר את הרגש דרך המפלצת (למשל הרגש במשפט I feel silly  הודגם עם מפלצת שעומדת על הידיים). לבסוף הדבקנו את המפלצות על בריסטול שחור וכל בריסטול על קרטון ביצוע קטן שנתן אפקט מסגרת והדגשה. 








הפעילות הבאה היא תעודת זהות בה הילדים כותבים את ההצגה העצמית שלהם: שם, מגורים, משפחה  וכו...
עליה ארחיב בפוסט הבא. 

הילי

tags: games, english, efl




הוסף רשומת תגובה

0 תגובות